E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Kära Ni!

Kategori: Allmänt

Hoppas allt är bra med er. Mitt liv har rusat på så jag inte hunnit skriva något här. Däremot tror jag också alla har så fullt upp med allt möjligt att man knappt hinner med alla ställen man ska kika in på. Ibland är vi så uppkopplade att vi inte ens märker av hur fast vi är i den sociala  media rullen.. Och ja, fast jag också är fast tycker jag det är sorgligt, eller jag oroar mig för hur mycket mänsklig kontakt och närhet vi missar eftersom det mesta sakta men säkert styrs bort att måsta möta folk på många olika ställen.. Nu ska man ju möta läkaren på webben också..ja ja.. Hinner vi med mer nu med all teknik? Hälsar och umgås vi mer med varandra? Får du med kramar? Har du mycket tid över? Har du blivit rikare? Lyckligare??  Tyst nu Esterii din gamla tant.. Du själv bloggar och instagrammar och vem vet vad!! Ja ja, det är ju det jag säger.. Jag frågar mig själv, har du fått mera tid? Är du fast?   Kram //Esterii 
Kommentera inlägget här: