E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Jo..bildförklaring

Kategori: Allmänt

 
Jag har ju som en del av mitt liv att utmana mig själv att våga saker.. Och hålla dem. Jag hade tidigare lovat mig själv att försöka söka mig ut på scen,  på riktigt. Och då "såg" jag till att jag snubblade framför möjligheter. Allt är inte bara tillfälligheter utan man måste också hjälpa till själv  ibland... Nåväl, företaget Novarum gav oss alla chansen att försöka.  Vi är alla från Norrbotten och just kanske för att vi är så få härifrån.. Jag tror vi här uppe är  lite försiktigare att tro eller våga oss på det som just har med att synas på scen som underhållare, föreläsare osv. Men jag minsan, en 47 årig kärring ! Jag ger min ungdomsdröm en chans :) Är det inte nu man är som mognast? Och oddsen är ju skyhöga att jag, en kvinna från skogen ska lyckas, och på bred dialekt synas i tv-rutan... Nå kanske inte .. men varför inte chansa?  //Esterii

KOMMENTARER:

  • Linnea säger:
    2016-03-15 | 08:25:06

    Halåååå!

  • Kohlers - Toppbloggare- Makeup Artist - Skönhet och livsstil säger:
    2016-03-16 | 09:06:26
    Bloggadress: http://kohlers.se

    Kämpa på, allt går om man vill! Jag tror dock skräcken inte har med norrbotten att göra. Jag bor i Stockholm och har samma skräck du känner och jag känner många fler här som känner detsamma. Så du är inte ensam! :) Lycka till - och självklart! :)

Kommentera inlägget här: