E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Trögstart..

Kategori: Allmänt

 
 
Nej jag skuttar inte omkring.. Legat i huvudvärk hela nyårshelgen. Dessutom gick en så världsligt sak som en tand mitt i munnen sönder samtidigt som  skägget på hakan växer för fullt på  så jag tror jag blir med snopp snart.. Igår,  för att möta upp smådåligheterna och  i något slags "mood" klädde jag av mig naken och utan någon tanke att blanda in någon annan i den saken, eller  jo jag meddeleande högt och tydeligt åt honom att -nu klär kärringen av mig sig naken!  Han som är han,  kikar lite upp från datorn och säger  som för  att vara snäll med mig, dra igen gardinerna så inte grannarna ser eller menar han att de inte känner igen mig med kläderna på? Nu ligger jag och funderarar om det av omtanke till grannarna eller vad det kan vara,  för när jag satt där och fotoagraferade mig framför spisen så kände jag inte igen mig själv på kameran, ha´jag trodde jag såg typ Esterii 50...  har jag långa bröst nu?  flera magar? skrynklig och  liksom en lös rumpa? Oj shit, har jag så  där mycket  hår på benen? , är ju snubbelrisk snart. Hallo! Var är min kropp? Vad hände?Var är du?????Bruden?  -Ann-Sofi  du är snart 50 ! Ann-Sofi snart 50! Ann-Sofi 50....  Mamma mia hon börjar mogna.. Ahaaa!! Det var det han såg, mannen alltså,, jag var exakt i perfekt form som det godadste av alla de frukter man vill ha moget.  Han ville ha sin persika just för sig själv, för att hon från och med nu kan kalla sig mogen för sin nakenhet.. Jaaaaaaa,  jag klär av mig naken , för mig själv.. Esterii..  

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-01-06 | 18:48:41

    😃

Kommentera inlägget här: