E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Saknar ni mig`?

Kategori: Allmänt

Har firat 3 års jubileum stort och i tysthet. Men jag är snart tillbaka. Har någon evt. abstinens efter mig så må ni  följa mig på instagram så länge.Lite busigt och svamligt och mindre ord men alltid något.   Esterii1 heter jag där. Annars  jobbar på med mitt jobb där jag går på gatan för integration, privat går jag på psykologisk utredning för att få slutgiltiga papper på mig.
I övrigt drömmer jag ungdomsdrömmarna att få stå på scen, jobba på TV eller i nödfall bli kommunalråd eller landshövding:) Återkommer .. Gillar som er, ni vet ju det.. Kraaam //esterii
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Julkörssångerskan säger:
    2016-01-20 | 22:18:43

    Saknar tietenki :) !!!

  • Anonym säger:
    2016-01-23 | 05:46:01

    Välkommen åter!

  • Anonym säger:
    2016-01-23 | 05:46:02

    Välkommen åter!

Kommentera inlägget här: