E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

3 års jubileum

Kategori: Allmänt

Esterii föddes här för 3år sedan  och jag blev en plokkerska:) Lite var Kizzies fel men mest berodde det på mig själv och att göra någonting av ingenting. Mitt liv har snurrats runt med allt det innebär. Så som våra liv är av olika slag. Jag hade nog velat bli lite mera "sedd"  och mer läsare kanske för  jag är ju sådan som vill stå där i ljuset: och ha stor publik:)  Modig tanke och värt resan. Nu blev det vad det blev tills idag,  jag lovar dock er att det var min enkla sanning här om mig, min sjukdom, mina galenskaper, min sorg och mina drömmar.. Utan försköning. Massor blir såklart osagt om jag väljer att inte blogga mer, vi får se. Däremot eller dessutom vill ju jag så gärna att Sara ska få födas nu. Ni vet boken,  men hon verkar sitta stenhårt fast som i en livslång förlossning:) Jag skriker -Saaara! Är det inte dags att födas fram under livets himmel i Tornedalen?  Jo jag kommer, när du är redo att stå för sångerna som ska sjungas,  är beredd att stå för ditt liv utan att ångra också det osagda som kommer bli sagt.. Tålamod Esterii,  kanske ska du först ut och berätta, hur man överlever att vara jag? Hur enkelt allt egentligen är?  Ja du Esterii Ann-Sofi von Taavo.. Du har slängt ut dig nu ...  Vad ska du göra med dig? Allt eller inget? Finns det något mittemelan? //Esterii
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Maija säger:
    2016-01-08 | 23:43:44

    Plötsligt händer det, ha tålamod och ge inte upp ☺. Pyssochkram

    Svar: Puss och tack :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: