E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Tro på dig själv

Kategori: Allmänt

 
Hallo alla fina. Jag kämpar stenhårt nu.. Försöker fokusera på jobbet, inte tappa självkänslan,  hålla gnistan, ta en dag i taget, inte låta sjukdomen blomma ut, inte påverks av människor som gör mig ledsen, tro på mig själv. Ingen annan kan kämpa bättre för mig själv än just jag, det vet jag nu som 47 åring.  Andra kan pusha och stödja mig men jag får göra jobbet... Så är det för oss alla, däremot är det viktigt att ung som gammal  att alltid söka vårdhjälp när man mår dåligt.  Skäms aldrig att gå till psykolog om du får chans :) din granne, din chef och din vännina går hos psykolog.. Så heja till det.
Nu ska jag fortsätta tro på mig själv och jag är så glad för min lilla dagbok här och att du kanske kikar in.. Vet du vad? Du kan så mycket mer än du tror, men man måste också våga.. Något litet, något stort,, det är ditt steg:) Vill du ha en kram?  Isåfall:  Kraaaaaaaaam  //Esterii  (Slut rast,, nu jobba klart kvällen)
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-23 | 19:32:32

    Kramar från Tomtebo!

  • esterii säger:
    2015-09-23 | 20:32:03

    Kram

Kommentera inlägget här: