E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Till mig själv

Kategori: Allmänt

 
Esterii Ann-Sofi von Taavo.  Nu mår du lite sämre igen i allmänhet och jag blir alltid sämre när jag ska på typ någon undersökning som nu typ årliga cellprovet om någon vecka (min hjärna klarar inte av väntan på svar) Hösten är också lite trög för mig och så är jag ju såhär.  
Så bara så du vet Esterii:
Du mår lite sämre nu -Jaha..
Hjärnan är lite trött -Jaha
Du har fixat det förr -Jaha
Då gäller det att du kämpar på ännu mer. -Jaha.
Fortsätt träna. -Jaha.
Skratta och busa -Jaha
Försök göra roliga saker -Jaha.  
Acceptera det -Jaha.
Du klarar det -Jaha
Det är inte synd om dig -Jaha
Det är bara en del av ditt liv -Jaha
 
Då kör du !!  -Jaha, nå men tack så mycket för de vänliga orden.!
Då kör jag som vanligt då:)  Go, go Esterii! -Ole hilja, var tyst,!!  vi behöver inte överdriva.  //Esterii
 
På instagram visar jag nytt fläsk idag.. Följ mig om ni vill se den sidan också:) Esterii1
 
Kommentera inlägget här: