E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Idag vågade jag, Hurra!!

Kategori: Allmänt

Sitter nu i storstan Luleå och har just kommit hem från ett första möte. Ett möte jag bestämt att våga fara på i vinst och förslust för att ev.komma igång som föreläsare. Och hur ska jag summera det? Lite ofödd kände jag mig där i början..  Är alltid väldigt självkritisk och denna gång var det ju inte publik jag stod inför utan några andra föreläsare som redan var på banan:) Jag kände att jag sprutade ut ord och ville säga så mycket på mina 4 minuter och jag hoppas de någonstans såg vad jag ville förmedla... Nåväl,, tack Sten-Ove, vilken entreprenör du är, egentligen hinner du inte med oss men såg glad ändå att du hittade mig, och att jag (förlåt) såg till att snubbla framför dig. Det gav mig en kick framåt! Och kanske blir det något av eller med oss.)
 
Idag fick jag förresten en  komplimang av en karl i Övertorneå innan jag for till Luleå
Han sa- Så mycket snyggare du blivit Ann-Sofi nu när du är tjockare !!
Den ni, vad svarar man?? //Kram
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: