E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Virrvarr...

Kategori: Allmänt

 
Jag kommer just hem  varit till Luleå en snabb sväng på ett möte om och hur jag skulle kunna jobba lite med mitt egna.. Ni vet.. stå på scen och sådant som jag är svag för:) Tror ni jag har rätt ålder för att satsa?? 47 heta höstar.. Hmm.. Jag tror att alla kan göra det mesta om man bara vill och vågar, men i vissa drömmar är åldern en aning besvärlig.. Och ibland.. sssh.. säg inte åt någon men just när jag nu vill pröva "gigga" lite kan jag känna att jag kanske bor på lite fel ställe.. (Jag sa kanske.). Godis hittade Esterii i storstan och tjejen som jobbade på det godishuset måste nog trott att jag var en bubo på rymmen och jag undrar om min väninna som blivit stadsbo på senare år kanske blinkade i smyg åt kassörskan och låtsades att hon inte kände mig.. Luleåbor, akta er,  jag kanske kommer dit!  //Esterii   
 
Är n  med mig fortfarande? Bra, då önskar jag er en sköön helg:) Gör allt, ingenting eller det lilla extra..

KOMMENTARER:

  • Ciapia säger:
    2015-10-09 | 07:31:54

    haha nå inte flyttar du! Det går ju inte, det har vi pratat om :) det skulle vara svinkul, men tänk på landsbyggden, du är ju den viktigaste personen där :)

Kommentera inlägget här: