E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Vad menade jag i klartext ?

Kategori: Allmänt

Jo, någon förstod inte riktig vad jag egentligen säger i tidigare inlägget -Lite för mycket doktor.. Av olika anledningar lindar jag kanske in det och kommer kanske inte heller att ta upp det mer. Men för att tala i klartext så inledde min läkare ett förhållande med mig när jag var hjälpsökande och jag var tyst tills nu. Punkt slut. Gubbe säger jag nu och såklart har det alltid funnits en dröm att jag skulle fått ett erkännande och en ursäkt men det tror jag han är för feg för. Däremot när jag kikar på den gamla bilden och minns mina tankar och funderingar där i sjukhussängen då. Vad är/har jag egentligen? Nu idag när kärringen är 47 år har jag bestämt mig för att göra en utredning och få en .. För att det inte gjordes då där förlängesedan och för att jag nu ville. Jag ska nu åtminstone ha äkta papper på någonting:) Ni vet jag glömde ju bort att gå skola när jag var ung. Men nu vill jag ha papper på vissa delar ut mitt liv.  // Kram Esterii
 
OBS  Ta inte emot något som känns fel, våga säga NEJ, låt aldrig makt tysta dig och som jag säger eller åtmistone försöker säga åt mina döttrar.. Låt ingen karlslok bestämma över dig och bli aldrig beroende på fel sätt... Och som alltid,, vi vuxna, blunda inte, våga se och våga stå upp för de små:)
 
Ni får gärna, fråga, ifrågaätta, påstå något, tycka något bara, eller kanske säga om jag gjorde rätt eller fel? Ja jag behöver feedbackk åt båda hållen... Kram igen

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-11-10 | 21:22:24

    Huvva!!!! Hoppas att han fick sparken, hemskt. jag blir äcklad av sjukvården om en läkare som man litar på utnyttjar tillfället på det sättet.

    Svar: Nej han är nog kvar,,,
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • arja säger:
    2015-11-10 | 22:05:55

    vet nog vem han är,vet en till i Ötå som varit med om samma sak :(

  • Esterii Ann-Sofi Taavo säger:
    2015-11-11 | 15:50:31
    Bloggadress: http://esterii.blogg.se/

    Det är aldrig försent att bli fri :) Kram

  • Anonym säger:
    2015-11-11 | 18:23:44

    Kvar på jobbet? Va!!! Han borde sitta bakom lås och bom. Tappa läkarlegitimationen och skämmas för resten av livet.

  • Esterii Ann-Sofi Taavo säger:
    2015-11-12 | 21:36:14
    Bloggadress: http://esterii.blogg.se/

    Arja, Oj en till..

Kommentera inlägget här: