E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Kiitos!

Kategori: Allmänt



Från logen.(måste kalla den så:) Febrig och som ni annars vet inte i topp, men glad för min egen skull att jag ändå stod upp idag.   Jag "konferencierade" och körde ett eget Esteriinummer på Äldredagen i egen kommun. En lååång dag för en febrig tant, men det gick hyfsat bra alltihopa. Jag tror att jag lyckades ganska bra med Esterii. Lite snuskig var hon förstås och några skämdes nog á mina vägnar.  Men det gör detsamma.  Nåväl, nu ligger jag och ska försöka inte utvärdera det mer ikväll meeen jag är ju sååå kräsen när det gäller evenemang. Så är de bara.  Hoppas jag inte trampade på någons tå idag.. Alla var så duktiga. Tack!  Kram //Esterii   
Tro Hopp och Kärlek till er..

KOMMENTARER:

  • Myrsloken säger:
    2015-11-06 | 13:17:36

    Du var bra! Skrattar ännu åt alla tips du gav. Å jag tänkte att hur kommer du på allt??? :)
    Du är duktig på scen.

  • Esterii säger:
    2015-11-06 | 22:31:31
    Bloggadress: http://esterii.blogg.se/

    Tack snälla Myrsloken!

Kommentera inlägget här: