E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Jag sprang ...

Kategori: Allmänt

Jag har varit ut och sprungit ikväll. Och en sådan dag som denna är jag så stolt över mig själv. För jag ville inte, orkade inte, hade bölat så mycket, huvudvärk, ångest och hade gett upp den delen, att träna.
 
Men för sjutton, jag gjorde det!! I regn, snömodd och halka..För mitt huvud och kropps skull.. Med bra hjälp av min fina springvän och mannens pepp innan jag for.. Så bra jobbat av oss.. //Esterii 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • ciapia säger:
    2015-11-26 | 12:51:59

    Braaaaa jobbat! kramis

  • Nelly säger:
    2015-12-01 | 15:16:30
    Bloggadress: http://nellyioslo.blogg.no

    Starkt!!! <3 Vad har du för tipps å ta till när tårarna bara vill välla fram och ångesten är på max när man står å väntar på bussen till jobbet en grå och kolsvart morgon?

    Svar: Tårarna är svåra att stoppa, iallafall mina. Ibland har jag för min egen skull tänkt att jag sparar dem för mig själv för att jag inte haft lust att dela dem med någon. Jag försöker annars tänka, kom då ångest, böla på och fokusera på andning.. Är det värsta att du börjar gråta eller själva ångesten? Har du sökt hjälp för det? Kraaam
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Nelly säger:
    2015-12-03 | 14:45:16
    Bloggadress: http://nellyioslo.blogg.no

    Kombinationen tror jag. Har en underbar samtalsterapeut & lite piller på det, så det ska väl bli bättre! Vi får lov å böla ibland å samtidigt sikta mot stjärnorna å knata vidare. Kram på dig!

Kommentera inlägget här: