E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Depression

Kategori: Allmänt

Jag är ganksa deprimerad just nu, en tung känsla som följer med in i sömnen och väcker mig påmorgonen. Men jag släpper det inte längre..Föröker jobba och försöker leva:) Måste sätta en gräns för annars är det nära jag faller dit nu.. Grrrrrrrrrrr.. så arg är jag på min sjukdom ikväll. Vet att det inte hjälper men lite gurrrrande skadar aldrig om inte annat så försvinner ev. klåda från halsen:)  Jag säger som Per G Gyllenhammar, jag är inte bitter jag är förb........ Är det ett fult ord förresten? Eftersom jag prickade det:)? Tror jag ska räcka ut tungan åt depressionen istället:)
 
 Esterii

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-12-17 | 07:05:49

    💚

  • Anonym säger:
    2015-12-17 | 21:16:58

    God ide å rekke tunga ! Jeg prøver også det. Takk for hjelpen ♥

Kommentera inlägget här: