E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

På väg till psykolog

Kategori: Allmänt

Jo, det var ett tag sedan men man måste ta tag och få nya chanser igen. Idag glömde jag fråga om hon var psykolog men det fick kvitta för hon var bra..Däremot blir man alltid lite fundersan om man orkar börja igen, den här gumman har ju varit med ett tag... Vill jag veta mer vad jag för diagnoser? Kanske finns det fortfarande hjälp att få mot mitt liv som pågår i mitt lila huvud, det där eviga surret... Vill de isåfall erbjuda modernare mediciner Men orkar jag? Tankarna blir många.. Medicinerna har ju ofta biverkningar trötthet, tar bort fingertoppskänslan, tänderna tar stryk och den tar bort en del av sexlusten. Så jo,  den sista biten skulle man ju kunna kämpa för:). Är det värt det?  Joo.. //Esterii
 
Kommentera inlägget här: