E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Varsågod!

Kategori: Allmänt

 
 
Här ligger jag med två lotter under soffan dels för att visa vinsten samt att visa att jag ännu ryms under den, den är min egna utvalda tränings måttstock. Någon som kallar sig Svalan och någon som kallar sig  Eddie & Barnen från Bristol Academy ni vann lotterna! Jag kunde inte välja ut någon av er alla goa som svarat, så jag bad gubben dra och lotten föll på dessa två. Nu skickar jag er en trisslott så var vänlig och skicka er adress till mig på [email protected]. Har ni inte tur med lotten så har ni tur med kärleken och om ni vinner något så har ni tur med båda. Det får vara tanken om räknades.. Är ni med om jag gör om tävlingen framöver eller är det bara trist? // Esterii

KOMMENTARER:

  • svalan säger:
    2013-12-03 | 06:26:15

    Oh tack så mycket, det var en trevlig överraskning så här på morgonen. Klart vi är med, det är alltid roligt.
    Adress kommer.Kram på dig och förresten, önskar jag också kom under soffan.

  • Eddie och barnen på Bristol Academy säger:
    2013-12-03 | 09:06:46
    Bloggadress: http://bristolacademy.blogg.se

    Tack! :D Nu håller vi tummarna att vi skrapar hem en storvinst till Bristols barn! Kram och tack! Anna
    Ps... jag hade inte kommit under soffan....

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • anonym säger:
    2013-12-03 | 21:08:11

    Oj vad smal du är!

    Svar: Tycker du?
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Tornedalen säger:
    2013-12-03 | 21:51:05

    Där kan man också ligga:)

Kommentera inlägget här: