E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Outfittar

Kategori: Allmänt






 

Gillar det egentligen inte och har inte poserat speciellt för klädernas skull, men nu har jag "loppat" till mig en liten garderob så för för den, miljöns och för min första hatts skull poserar kärringen. Ni behöver inte alls kommentera mig för utseendets skull :) för först nu som 47 -åring måste jag ha lärt mig att tycka om mig precis som jag är. Och jag rår inte för hur jag blev skapt:) Man måste lära sig att, utan att få någons bekräftelse, utan att ha den eller den perfekta kroppen, utan att ha perfekta bildern och utan att följa någons annans rätt till vad som är perfekt, ja att faktiskt gilla sig själv på gott och ont. Jag har kämpat med hetsätning och sådana grejer, men är numera fri. Men kampen går alltid vidare.  Och så hatten då... jag har alltid tyckt jag är ful i hatt, men idag var jag så glad över min första strå på huvudet i livet så jag bestämde mig för att jag är fin i den, men framför allt var jag såå glad i hatten. Och denna gamla kvinnans kläder ska jag bära vidare med den äran:)    Soool på er alla! Eders Esterii

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2016-06-12 | 18:31:30

    Snygga outfits! Gillar speciellt den sista, jättefin! Och du är en riktig snygging! ;-) :-)

Kommentera inlägget här: