E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Så duktig

Kategori: Allmänt

 
Om det här är enda som man gjort utöver vanlig städning de senaste åren, alltså lyft ut sina kläder på vädring , väntat att de blåst runt lite och sen burit in hela ställningen...... Shit vad duktigt det ser ut för dem som kör förbi..  Voi että,,men oj så duktig Esterii är!! Synd att man knappt har nå grannar :) Nå,lika bra det för skenet bedrog, jag har glömt bort en av Tornedalens kvinnliga lott nämligen stoooorstädning. Och jag brukar alltid säga, ära den som äras bör både hemma på jobbet osv.  Om jag vill ha kredit vill jag ha det för något annat eller åtminstone för något jag är duktig på eller där jag kämpat väl .Men idag kan man luras av alla bilder på nätet, någon har gjort något flitigt och vi tror det är den vardagliga sanningen.. Så om någon såg denna vädring, känn ingen press.. Puss..//Esterii

KOMMENTARER:

  • Cecilia säger:
    2016-04-29 | 11:11:44
    Bloggadress: http://ekhemmanet.se

    Sån tur att jag sökte på Tornedalen på Instagram så jag hittade dig igen. Besökte dig för flera år sen och blev glad både då och nu av Esterii-injektionen! Heja dig från en aldrigvädrare.

Kommentera inlägget här: