E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Tredje gången gillt

Kategori: Allmänt

Jag har kanske varit 2 gånger på bio i mitt 47 åriga liv. Jag vet, men så har det blivit. Men nu har jag Esterii varit igen:) Såklart. Fick skjuts in till "stan" för att se premiären av The Girl King. Jag kan ju inte säga att jag vågar ge mig på att recensera filmen förrutom att jag älskar historia:) Meeen,,, o du milde tid.. MALIN BUSKA... Jaa, jag vet, jag är från samma kommun, stolt och allt sådant där men  vilken skådespelerska! Jag sa åt hennes mamma,  oj shit vad stolt du får vara och så sa jag, vilken tur att du är mamman, jag hade nog spruckit, lyft näsan i vädret och velat glänsa på någon röd mammamatta.. Nå niin, nu lugnar jag ner mig och säger som vi  gör här i Tornedalen, Hon var inte så dålig den där Malin Buska.. Respekt för henne.  Hon går så långt hon vill.. Power!  //Esterii stolt Övetorneåbo
 
 
 

KOMMENTARER:

  • KikkiSandström säger:
    2015-12-28 | 21:17:35
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    Kul med bio nångång då och då! Själv såg jag Såsom i himmelen när jag var sist för ett antal år sedan. Nästa bio jag ska se blir nog En man som heter Ove :-)

  • Anonym säger:
    2016-01-01 | 18:04:23

    Andra gången på bio med dina år, förbluffad! Hoppas du njöt till fullo! Kram❤️

Kommentera inlägget här: