E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Lite blev gjort..

Kategori: Allmänt

Har  varit 2 dagar med allt möjligt för mig och ändå återstår helgen.Jag har varit på lite friluftsgudtjänst, solat, latat och bastat, loppisbesök. mött sommargräset, sprungit halva BootCampen på min rast, blivit stylad, jobbar under ett läger åt ungdomar, cyklat hundarna, klipp lite gräs, gått på bröllop och så resten.
 
Vid sidan av det har jag varit allt konstaterade jag i kvällens böl som verkade ha mer nederbörd än utlovat, var det inte det ena så var det det andra som fina mannen vid klagomuren fick ta emot:) Men jag skärpte mig för jag höll på att städa.. Och vet ni vad? Det passade så bra att lipa och städa samtidigt..Man kände som att man fick 2 sysslor gjorda samtidigt  bara en sådan sak:) för oj så effektiva vi kan vara.. Imorgon drar jag på en hälsapåtur till Luleå. I byn är de fina kyrkodagar för er alla som är hemma och har lust:) Dörren är öppen.  Nåväl, denna gång är jag inte i byn.. Hälsa på dagar eller kvällar är annars min bästa uppfinning. Vi är lite dåliga på hälsa på varandra så jag brukar vika att tid som bara är till för spontant åka runt och hälsa på..Så se upp! jag kanske dyker förbi! //Esterii
     
    
  
                                                    

KOMMENTARER:

  • Ciapia säger:
    2014-05-31 | 07:14:09

    Guuu så snygg i svartvita långklänningen!!!!!

  • Emma säger:
    2014-05-31 | 17:40:38
    Bloggadress: http://eemmass.webblogg.se

    Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har :)

    Kram!

Kommentera inlägget här: