E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Är ni där?

Kategori: Allmänt

 
Ett fyrfaldigt leve för Esterii som nu bloggat 1 helt år vilket  också var mitt mål.. Hurra hurra och sedan då? Tjaa..om ni nu tjatar:) och jag bara får ny inspiration, så miksi ei? Why not?  Men hjälp mig, ge mig en kick idag genom att kommentera om så bara med ett anonymt hej, för en blogg utan er är en död blogg och jag behöver 2.. nej,  jag ljuger några fler k för mitt lilla egos skull..  Är ni med mig?, jag väntar tills jag är nöjd:).. // Esterii

KOMMENTARER:

  • Fanny K säger:
    2013-02-28 | 14:13:13

    Heja heja heja

    Svar: Heja Fanny K:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Lilla Jag säger:
    2013-02-28 | 14:21:10

    Grattis, första året avverkat. Vill vi ha mer?!!....såklart vi vill:)

    Svar: Tack lilla du:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • svalan säger:
    2013-02-28 | 14:23:05

    Klart vi är med! Kör på. Längtar till dina inlägg.

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Maija säger:
    2013-02-28 | 15:17:49

    Always here :-)

    Svar: :) Always there
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Anonym säger:
    2013-02-28 | 16:02:09

    Vi vill ha meeeeer!!!! vi är här varje dag och läser din roliga och intressanta blogg!!!

    Svar: Tack och bock!
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Jag säger:
    2013-02-28 | 16:13:31

    Såklart! Inspirerande å alltid ett gott skratt!

    Svar: Ibland skratt men varit lite "torrare" nu senast..:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • john säger:
    2013-02-28 | 16:26:47

    Allt är möjligt! Vad tycker du om Ida,Emma,Anna och Charlotte`s prestation idag! var inte så många som trodde på dom,men dom visade att inget är omöjligt det är bara att bocka djupt......

    Svar: Nej men tro kan göra underverk:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Ninni säger:
    2013-02-28 | 16:27:17

    Kör på så det tutar ;-)

    Svar: Tack Ninni!
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Helen säger:
    2013-02-28 | 16:33:15

    Självklart ska du fortsätta underhålla oss. Du är ju super duktig på att skriva och formulera dig.

    Svar: Tack, men ibland får jag skrivkramp eller bloggtorka:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • ulrika säger:
    2013-02-28 | 16:57:44
    Bloggadress: http://www.svamplust.blogg.se

    heja heja, fortsätt blogga, men vila när du behöver :)

    Svar: Ja ska vila mellan varven:) blogga på du också Ulrika.
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Linnéa säger:
    2013-03-01 | 08:46:18

    Härligt att du vill fortsätta. Ser fram emot att läsa din plokki. Skall försöka bli bättre på att ge feedback (vilket ord ;-) ) Lyssnade på dig på radion, du är inte bara klok, du är modig oxå.
    Kram
    PS visst är vi lyckligt lottade som fått växa upp i Tornedalen DS

    Svar: Ja vi är nog lyckligt lottade:)men man blir som hemmablind ibland..
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Mimmi säger:
    2013-03-01 | 09:16:41
    Bloggadress: http://www.icespider.se

    Heja heja! Allas vår älskade Esterii! :)

    Svar: Heja på dig också Mimmi:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Knapsu säger:
    2013-03-01 | 11:50:36

    Nå mutta, fortsätt så klart ;-)Plokken lever!! Nyfiken på vad det är tjejerna har gjort, det som Johan kommenterar. Vi i förskingringningen har ju inte tillgång till alla lokala nyheter

  • Knapsu säger:
    2013-03-01 | 11:53:38

    Får det inte plats med mer än 12 kommentarer? Skickar men kommer inte med...

    Svar: Det borde det väl göra..:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Monika säger:
    2013-03-01 | 13:29:33

    Självklart ska du fortsätta!! Älskar din blogg, det är äkta! Inget putti nutt utan så här är livet, är så less på förskönande och bekräftelse sökande bloggare!

    Svar: Tack bruden:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Jessi säger:
    2013-03-01 | 13:43:17

    Självklart är vi med dig!

    Svar: Kran till dig:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • john säger:
    2013-03-01 | 20:17:34

    Hyvää Iltaa! Knapsu: Om det är mig du syftar på "det Johan kommenterar" så var det Svenska Damlandslaget på skidor som vann silver på Vm stafetten i Val di Femme så de så ...

    Svar: Heja till silvret idag också, herrarna kan dem också:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: