E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Kollaps

Kategori:

Det blev ingen Luleå resa. Jag fick en kollaps, vi kan kalla den så, det kom i alla fallen ifatt mig igen det där som gör så ont inuti att man skulle kunna bryta ihop helt. Just nu orkar jag inte peppa mig själv som jag oftast annars gör utan behöver lite hjälp av vården för att hitta nya "plåster" åt mig.Inte helt enkelt, men vem har lovat att allt i livet är så enkelt? Tanken slog mig att nu måste tanten sluta blogga. Men jag inbillar för att peppa mig att ni skulle sakna mig:)?Och jag er. Så jag skriver mer sen när jag är lite mindre sårbar. Ser nu tanten kommit så långt som 321 inlägg hitintills och det är ju inte illa pinkat det heller för att vara denna dära, ni vet, Esterii Ann-Sofi von Taavo // Esterii nr 322

KOMMENTARER:

  • Excessive säger:
    2012-11-28 | 17:11:40
    Bloggadress: http://www.excessive-excessive.blogspot.com

    Var rädd om dig men kom snart tbx iallafall :). Du behövs här ju.

    Svar: Tack snälla:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Ingridii säger:
    2012-11-28 | 18:13:58

    Kram på dig älskade syster! Tänker på dig och ber för dig! <3

  • anders säger:
    2012-11-28 | 18:41:55

    mutta Esterii, det är ju därför du skall vara här å skriva å förhoppningsvis få lite feedback, sakeli det är ju bättre än meducin. Balsam för själen att skriva lite.....

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • maija säger:
    2012-11-28 | 19:09:00

    puss på dig <3

    Svar: Puss :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Kicki säger:
    2012-11-28 | 19:19:53

    Ber för dig! Kram, sköt om dig.

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Agnetha säger:
    2012-11-28 | 19:33:38
    Bloggadress: http://agnethasfundror.se

    Skriv när du har lust, eller så här: Gör det Du har lust till när du har lust till det. och ta hand om dig. <3

  • sara säger:
    2012-11-28 | 19:50:55

    kram

    Svar: Krameli kram
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Birgitta Jysky säger:
    2012-11-28 | 20:32:20

    Kram och sköt om dig. Vill kunna läsa din skrift snart igen - när du är redo.

    Svar: Kram:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Ulrika säger:
    2012-11-28 | 22:35:38

    Det är klart man kommer att sakna dig, jag är ju varje dag in på bloggen med tanken!
    - vad för roligt har den där Esterii hittat på idag, oavsett vad........så får man sig en glad stund och utgår med leende på läpparna!
    Men men främst hoppas jag att du blir bra!
    Kram

    Svar: Jag Esterii kan vara lite lite:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Jessika K säger:
    2012-11-28 | 23:02:53

    Hejar på dig! :-) <3 Kraam Jessika Kaarle Kaganovitj

    Svar: Jag hejar tillbaka..
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • anonymous säger:
    2012-11-29 | 23:51:14

    Be strong woman!

    Svar: I try..där kunde jag inte mer engelska ord:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • ulrika säger:
    2012-11-30 | 14:26:11
    Bloggadress: http://www.svamplust.blogg.se

    ta hand om dig å återkom när du vill! jag väntar på dig, å under tiden vi väntar så tar jag mig för med nånting, kram

    Svar: Vi hörs säkert:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Filippa säger:
    2012-11-30 | 19:48:34

    Krya på dig lillvännen, Hjärta, Hjärta!
    Kan inte göra såna där fina hjärta som andra men jag hoppas det duger med mina egna hemgjorda ;-D

    Svar: Det värmer lika gott :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Kerstin säger:
    2012-11-30 | 23:12:15

    Oj, det här känns ledsamt att läsa. I vanliga fall så har du med humorn som ett säkert o tryggt verktyg. Förstår att du har det jobbigt nu. Ibland måste det få vara så. Jättebra att inse att du behöver hjälp från alla möjliga håll! Du är till så stor glädje för många av oss! Glöm inte det!!!

    Svar: Tack .. Humorn är med nu också :) men den vilar bara en aning..
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Annika säger:
    2012-12-01 | 07:46:43
    Bloggadress: http://esterii.blogg.se

    Som du själv säger, livet är inte alltid lätt. Hoppas du får rätt hjälp som kan göra din dag lättare, och ge dig värme att kämpa vidare. För du ger mycket till oss andra, för att du är du, Esterii./Kram

    Svar: Kram:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • päivi barsk säger:
    2012-12-01 | 16:41:29

    styrkekramar till dig <3

    Svar: Tack :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Nina säger:
    2012-12-03 | 20:39:55

    Hoppas du mår bättre med tiden och sköter om dig ordentligt! bara så du vet så saknar man Esteriis inlägg i bloggen, men du kommer tillbaka när det känns att tiden är inne! voimia sinulle :-)

    Svar: Tack jag är lite försiktigt tillbaka:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: