E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Dumma dator, eller var det jag?

Kategori: Allmänt

Jag har gjort något med programmet till bloggen, för att förbättra och trixa till det lite, jag gick in på  inställningar, klickade lite överallt, utan att läsa hur jag ska göra, för hur svårt kan det vara?

Nu är allt tokigt på sidan.Och den dumma datorn kan inte hjälpa mig..
Jag kan inte få det tillbaka som det var innan,  för jag har ingen aaaning om vad jag gjort?
Jag ger upp, för jag kan ju inte skaffa en tekniker bara för att jag ska blogga.

Måste nog hitta någon som kan hjälpa mig med det grundläggande och det är väl ungdomarna
som är mest insatta, och de gillar säkert att lära en 43 tant sitta..

Ha tålamod, jag försöker få allt tillrätta, men, men Esterii, du skulle tänkt innan..

Kommentera inlägget här: