E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

2012

Kategori: Allmänt

Det är många bloggare som berättar och precicerar månad för månad över året som var. Jag gör det inte. Året har varit och kommer icke åter. Däremot kommer det garanterat tillbakablickar från Esterii,  men inte nu därför att alla andra gör det och jag är den tvärtemot gumma jag är. Men ett Gott Nytt och Välsignat År tänker jag önska er och  nästa inlägg blir nog en liten tävling, tänkte faktiskt skicka ett litet pris typ en lott åt den som vinner:) Det är ni värda och så mycket kan jag sponsra någon av er. Måste bara komma på hur jag får era adresser utan att ni behöver blotta er från det att ni skrivit svaren i  "kommentera inlägg " . Så vi ser om jag  kan genomföra det  //  Esterii

KOMMENTARER:

  • Filippa säger:
    2013-01-01 | 02:20:30

    Tänk inte så mycket på vem som lämnar spår (hemsida) eller vem som läser din sida! är inte det viktigast att du får ut din skrift och kreativitet och folk läser och fortfarandet tycker att det är värt och läsa och återvända till sidan dag efter dag med nyfikenhet om vad som hänt esterii eller dig!

    Svar: Hej hopp.. jo så är det nog säger jag i samma stund som jag skickade iväg ett nytt inlägg med bloggfrieri:) genom en tävling.. Så tack för att du väckte mig.. God fortsättning Filippa!
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: