E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Hon har blommor i sin bak..

Kategori: Allmänt

Så skön söndag,, jag har njutit sedan jag steg upp på dagen:)  Här njuter jag av tidigt bastu och kan inte rikitgt veta hur jag ska göra för att njuta fullt ut... För det är en stor utmaning att hitta de fina i vardagen det som finns runt om oss.. Och för mig är det tur att det mesta av livets njutningar är gratis.. Vad har ni för vardagsnjutningar?  Oj.. lät lite provocerande fråga det.. Men kanske var det bara jag som tolkade det till sex:) Men det är ju njutning om något , bara man nu får till det, vill det och kan det.. Och det tar vi nästa gång, när jag vill prata sex..  Njuuut på er //Esterii
 
Fins på Instagram ibland,  heter Esterii1
 

KOMMENTARER:

  • ulrika www.svamplust.blogg.se säger:
    2015-09-14 | 17:59:35

    Sova med öppet fönster, dricka kaffe ute, elda , njuta av utsikter, ta ett bad ( har tyvärr inte bastu numer)😊

Kommentera inlägget här: