E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Ny vecka

Kategori: Allmänt

 
 
 


Det här var det närmaste halloweenspöke och grimas jag kom.. Gillar inte halloween, så kanske därför jag inte firat det heller:)  Hur har er helg varit? Har ni firat det eller inte?  Jag har ju svårt med alla påtvingade "roligahelger" förrutom att de såklart ger tillfälle att umgås. Jag är mer fokuserad på alla inte "roliga dagar och helger" ska vara roliga.. Då kunde man ha trevligt oftare och också i vardagen.  Nu hälsar jag en ny vecka välkommen, lite jobbig blir den alltjämt som jag måste vänta på mitt "mellan benens" provsvar. Men jag får kämpa.. Hördu du du? Behöver inte du också en kram? Isåfall, här kommer den med värme Kraaam//Esterii

KOMMENTARER:

  • Jessi säger:
    2015-11-03 | 06:08:14

    Kramar tillbaks!

Kommentera inlägget här: