E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Köpt är köpt

Kategori: Allmänt

 
Jag behövde en ny brösthållare inför min "provspelning" i Luleå i helg. Men rackans, BH.n från andra butiken som jag kallar det (heter visst second hand) var för stor.Men man ska inte krångla till det jag hade 2 apelsiner hemma och de fyllde bra upp hela paketet. Jag önskar mig själv väldans mycket lycka till i helg för jag behöver det verkligen.
 
Ibland, eller många gånger tänker jag vad min Gud tänker om hela paketet mig, jag hoppas Han skakar på huvudet,  men med glimten i ögat och låter mig hållas, för det är bäst så.. För jag är varken bättre eller sämre än såhär, men som alltid tidigare så är min krista tro min privatsak men däremot ingen hemlighet :)   Kram och snart är det jul... Längtar ni? //Esterii
Kommentera inlägget här: