E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Esterii sover ute!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag sa i veckan åt honom med faktiskt mer hår på benen än mig att nu ska tanten sova under bar himmel !!! Hmm, gör det sa han bara, Jag flyttade upp på veradan för han var rädd att de skulle bita mig i det finaste han har,, Tyst Esterii! så sa han inte! han sa att jag blir uppäten i gräset underifrån men det är ju där i kring jag har det finaste, så han sa nog faktiskt så ändå:) Nåväl natt 1 gick till 02.30 innnan jag var inne. Natt 2 var jag ut och sedan in i 2 omgångar kan man säga:)  Vad stoppade kärringen för en hel natt? Myggen,, de svinen tog mina favoritnätter Jag hade bara två gamla gardiner att dra över mig och det räckte inte.. För när de väl fick tag i denna köttbit ville det aldrig ge upp hoppet.. Jag frågade min prins där han föröskte stoppa om mig : Är jag som alla andra? Tystnad.. -Nej du är långt ifrån som andra!  Jaha, alltså ligger inte alla ute i det fria med en gardin över sig??  Konstigt.. Vill ni sova ute? // Esterii
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-07-29 | 10:33:13

    :)

  • Bp säger:
    2014-07-29 | 12:10:11
    Bloggadress: http://bp-computerart.blogspot.se

    Hahaha! Att ligga ute på balkongen köper jag, men ute i det fria - då behövs ett myggnät. Ett sådant som de använder i Asien och Afrika. Finns säkert att köpa i välsorterade butiker även i Sverige;-)

    Svar: Ja. det behövdes:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Ciapia säger:
    2014-07-29 | 13:49:50

    Finns ingen som du <3 och WOW vad snygg du är på er återträff, vilken pingla! vacker utanpå och inuti <3

    Svar: :) :) Kärlek till dig vackra kvinna
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • inga säger:
    2014-07-29 | 22:24:05

    Usch för myggen..

  • Elin säger:
    2014-07-29 | 23:25:53

    Haha vad du är härlig! Och det ser jätte härligt ut, bortsett från myggen då. Jag har bett Henke "campa" med mig ute på taket (det är ju platt så ingen risk att man rullar av) men han skrattade bara och skakade på huvudet. Det är något speciellt med att sova under bar himmel :-)

    Svar: Ja eller hur? kämpa på snart har du karl på taket:) Tack för kommentaren:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Maria T säger:
    2014-07-31 | 20:28:23

    Min salig svärfar gick ut o la sig på balkongen och altanen när det begav sig. Jag har aldrig haft problem med värmen, tvärtom jag gillar att slippa frysa vilket jag annars gör 9-10 månader om året, så några svettiga nätter stör mig inte ännu, men mannen han ojjar o gnäller, vankar av o an, så jag sa åt han att du kan väl göra som din farsa, slagga på altanen.... det blev lugnt i fem nätter, han tog tältsängen och sov gott på altanen (vi har inga mygg för alla fladdermöss äter upp dem). Inatt regnade det, det var lite mysigt att han var tillbaka i stora sängen :)

    Svar: Härligt:) men fladdermöss??
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: