E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Hej igen!

Kategori: Allmänt

Det har hunnit bli 6 maj 2017 och det är längesedan jag skrev här. Instrgram har som blivit min lilla håla ut i medierna. Men mycket har hänt i mitt liv sedan jag var här. Mycket bra saker,  men nu senast så tråkigt och obegripligt som att jag drabbats av cancer..Lika svårt att förstå det ännu några månader efter beskedet. Nåväl, tänkte bara pröva mig på några rader och se om "blogglusten" finns kvar. Jag tror inte folk har ro och tid numera att läsa om det nu inte vore formad som en bok, och en bok kan jag väl inte skriva,,, eller? //Esterii

KOMMENTARER:

  • Maria säger:
    2017-05-12 | 17:01:25

    Hej! Nu blir jag helt bestört - att du inte uppdaterat bloggen på länge kan väl tyda på många saker, liver är liksom "sånt" att det ibland, nå oftast, inte blir som en tänkt och hoppats. Men så skriver du detta inlägg, som gör mig ledsen, och du har inte fått en enda svarskommentar på en vecka, men 3 stycken som "gillar". Jag är säkert gammalmodig, och du har säkert (jag hoppas innerligt!) de omkring dig, din familj och nära vänner, som kan ge dig stöd nu, men va fan är denna värld för nåt om en ska "gilla" att nån skriver att en drabbats av en svår sjukdom?

    Gillar Insta mer, precis som du skrev; har ingen blogg och hänger inte på FB heller.

    Vill bara förmedla att jag känner med dig, och om nåt jag kan göra, så är det bara att skicka goda tankar.

Kommentera inlägget här: