E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Kärring testen

Kategori: Allmänt

 
Det har kommit massor av snö i Norrbotten och det vet ju ni som bor här :) Jag kände mig så risig och jobbig när jag kom hem, men vi hade ett familjemöte och allt kändes lite bättre efterdet och då tyckte jag att jag var tvungen att utmana hela kärringen och se om det finns något go i mig numera. Jag brukar göra den testen då och då:) Dagens 2 utmaningar var:  Kan jag simma i snön? Kan jag skotta upp en stig i snön som inte behövs? Och ta mig tusan, jag gjorde båda delarna.. Och det efter att ha rastat alla hundvännerna i över en timme.. Nu har jag proppat i mig godis, tagit ett piller och i morgon bär det av till storstaden Luleå på fest.  Kram från esterii
 

KOMMENTARER:

  • Shamrock säger:
    2015-01-31 | 08:43:51
    Bloggadress: http://happyshamrock.blogspot.se/

    Själv föredrar jag skoteråkning framför snösimning

    Svar: Jo som ung åkte jag skoter med killarna:), men idag har jag ingen skoter..
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • KikkiSandström säger:
    2015-01-31 | 14:00:59
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    WOW! Bara du inte fick så mycket träningsvärk att du inte kan njuta av festligheterna :-)

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: