E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Glada Esterii !!

Kategori: Allmänt

 
Idag träffade jag två styckna, tja,  typ buinessmän män och de gjorde Esterii glad, så jag var tvungen att fota mig med mina "gloisar". De är så i livet, man möter människor, man får nya tankar, kanske nya chanser men som alltid nya våga utmaningar för en själv.. Nu hann jag inte bli klar med dessa herrar från Luleå, och kanske de var inbillning från min sida:) Men vi får se, det som gjorde mig glad var att de såg mig, det har ju folk gjort förrut men tja,, ibland behöver vi alla det och jag tror de var sanna. Jag kom hem och sa åt gubben,, jag mötte två herrar idag och de gjorde mig glad och lycklig för en stund..Du vet så där pirrig som jag kan bli inför ett nummer,, alltså inför de små gig jag gjort på scen, bara det..
- Vad bra!  vad roligt!  att du kände så,  sa gubben min:) Nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra med alla dessa män?   Luleå.. kanske man bör ta sig en tur dit?  
Hörrni,ni.. Ta emot de små känslorna och känn er sedda... Jag hejar på er   //Esterii

KOMMENTARER:

  • Sten-Ove säger:
    2015-04-29 | 22:31:39

    Tur har jag som får ta del av dina tankar. Du kommer väl ihåg vad jag sa. Hör av dig när du är mot Luleå så tar vi en fika och a chat.

Kommentera inlägget här: