E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Stolt

Kategori: Allmänt

Ja vet att jag redan i tidgare inlägg skrytit över mina träningsprestationer.. Men jag har det så motigt att träna just nu så när jag efter lång paus lovade mig på jobbet idag att denna fredag måste tant springa för knoppens skull.. Det var sådan blåst och ett piskande regn som plockade fram alla tänkvärda ursäkter från nypermanetat hår till hemrojderna innan jag till slut fick på mig skorna. Idag följde panikgubbarna med mig och i mitten av sträckan tänkte de ta över mig helt  och jag hade just plockat fram telefonen för att be gubben hämta mig, men jag stannade upp,  sa NEJ, jag svalde ångesten, tänkte det blir inte värre och så sprang tanten vidare.. Det sa klick där, oj är jag på väg att hitta något som kan lindra panikångest?? Vore ju något det,, har ju så många andra gubbar att tänka på ändå:)  Nu fruktansvärt trött, genomblött men lite stolt över lilla Esterii. Ha en skööön helg //Esterii

KOMMENTARER:

  • svalan säger:
    2014-09-26 | 21:30:23

    Härliga du! Vad bra gjort och inte ge dom där panikgubbarna en chans. Kramis.

    Svar: Kraaaaamis...
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Susanna Maria J säger:
    2014-09-26 | 21:35:03
    Bloggadress: http://oslofru.com/

    Å stolt ska du va! Go helg på dig! :)

    Svar: Samma bruden:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Heidi säger:
    2014-09-26 | 21:49:27

    Det var bra jobbat! Inte alls lockande att ta sig ut i detta rusk. Stolt ska du vara

    Svar: Tack jag behövde lite beröm också:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Esterii säger:
    2014-09-27 | 00:27:46

    Tack för kommentarer, jag behöver dem nu:)

  • KikkiSandström säger:
    2014-09-27 | 06:30:07
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    Fenomenalt gjort! Du vann Esterii!

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Elin säger:
    2014-09-27 | 13:20:05

    Hejja dig!! Bra jobbat!! :-D

    Svar: Tack,, så glad av era hurrarop.. peppar mig.....
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Hyrestanten säger:
    2014-09-27 | 14:18:14
    Bloggadress: http://hyrestanten.blogspot.se

    Verkligen bra gjort! Både att ta sig ut i skitvädret och att vinna över panikgubbarna.

    Svar: Kram till dig tanten:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Maggan säger:
    2014-09-28 | 19:59:59
    Bloggadress: http://sunkmamma.blogg.se

    Riktigt bra jobbat! För mig hjälper åxå träning även om det är väldigt svårt att komma över hindret och få sig iväg ibland. Kram

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: