E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

En dotter

Kategori: Allmänt

 Pappa. 
Jag skulle så gärna vilja prata med dig. Jag skulle berätta om allt som var ditt liv,  byn, familjen, utvecklingsfrågor, skogen och hur de går för oss alla i din närhet. Jag skulle berätta hur morsan har det och hur läget är med oss nio ungar som alla var din stolthet. Jag ville alltid se dig nöjd och glad. Jag var pappas flicka i mitt hjärta.. Tårarna som sakta trillar ner är av saknad men också av en så stor stolhet att jag,  en av alla fick vara just Harrys dotter. Minnet av din omtanke om oss alla gör mig så varm..Jag förstår inte hur du orkade och hann med allt..Nu finns du inte här bland oss mer utan hemma hos Gud.. men pappsen jag saknar dig i vardagen. Jag vill ge tillbaka. Och många saker jag gör, det bra sakerna:) de kommer jag att göra för dig också. För dina stolta fadersblickar skull. De dåliga sakerna pappsen, de ska jag stå för själv;)   Kärlek// Esterii
 
Du fanns där också när min tokiga Hollywoodskylt skapades, så den lyser för dig pappa..

KOMMENTARER:

  • Kicki säger:
    2014-10-31 | 21:48:52

    💜

  • svalan säger:
    2014-10-31 | 22:44:49

    <3

Kommentera inlägget här: