E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Jag vann...

Kategori: Allmänt

 
Jag vann..inte... tävlingen var att plocka upp en sockerbit utan att röra golv, ni vet lekar innan vi låtit  TV, dator och telefon överta dessa aktiviteter.. Men nu kom de gamla tävlingarna fram som lektes under min barndom (vi hade ej TV hemma under min bardom:) och så klart inte dator och mobil.. Men ihelg när också kära pappa kom i tankarna så plockades hans tävlingar fram.  Jag var enda syster på plats med några bröder och respektive.. Esterii var säker på att alla grenar satt kvar och att dem fixar jag,, dock glömde jag bort att det 25 år sedan när jag klev upp på stolen och ville hålla fanan högt för flickorna i familjen.. . Duns!! sa det bara efter denna bild och si det gick inte. Jag ser något suddig figur vid vänster sida på bilden som påstods klara detta på några sekunder men jag har ingen aning om det. Jag såg inte, hörde inte och dessutom avslutade jag tävlingen efter mitt nummer.. Jag bestämmer över bröderna  till pojkspolingar:) //Esterii 

KOMMENTARER:

  • Sofi säger:
    2014-01-27 | 21:46:10

    Vilken underbar bild! Den leken får du lära mig ;)

    Svar: Jepp:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • t säger:
    2014-01-28 | 08:24:26

    Heja:)

Kommentera inlägget här: