E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Fel i linsen?

Kategori: Allmänt

 
Nej själva bilden är sann, jag började träna lite igår.. Jag sprang en stund på rullbandet.. Det var folk på gymmet men när det gick tänkte jag.. JAAP, nu måste ju ta en sådan där fräsch selfie träningsbild som storbloggarna kissan, dissan, bellan och lailan ger folket. Jag satte mig ner tog lyckligt fram en fläkt och stoppade den framför trynet, blundade och lät fläkten som en stormvid blåsa fram det bäst i min bild från ett gym... Men Esterii,  nej , det ser inte lika ut som deras heta bilder, ilröd i fejset är du,  brösten ligger platt, tänderna gula och sneda, Carolafläkten gjorde inga under med varken hull eller hår. Hur sjutton gör de? Varför ser de varken svettiga eller ja helt enkelt ut som mig??Det måste vara kameran:) Heja mig ändå! //Esterii
 
Nästa träning ska jag ta ett riktigt Kissan foto, jag måste kunna bättre än så där:)

KOMMENTARER:

  • svalan säger:
    2014-12-30 | 05:57:44

    Heja dig! Vad hurtig du är. Tror deras selfies är tagna innan träningspasset :)
    God fortsättning!

    Svar: Ja såklart :) :) Måste reta dem lite..
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Lotta/Häxan säger:
    2014-12-30 | 15:17:15
    Bloggadress: http://www.lottaskrypin.se

    Duktig!
    Har ett gym där jag står uppställd med Lastbil/husvagn men är alldeles för dålig på att använda det :/

    Skärpning nu när jag åker ner igen :)

    Svar: Kom igen,, man ångrar sig inte efteråt:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: