E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Positiv matning..

Kategori: Allmänt

 
 
När det går tyngre för mig bruka jag titta på soliga stunder, det visar mig på hur livet är. För det är ju inte alltid så spikrakt och lätt. Däremot får jag inte glömma de riktig bra stundera heller. Annars kan man lätt falla i tankarna, att det är synd om mig.. Och fastän jag idag har legat hela dagen under täcket, var det inte längesedan jag satt på den soliga Tornedalsklippan, och lever vi bara nästa år så lär ju den klippan finnas kvar:) Ibland känner jag mig som värsta livssåpan, men när jag ska skriva här så kan jag inte ljuga eller låtsas. Däremot kan det kännas att skiit också, alllla andra har det mycket bättre och jämnare.. Men  mitt liv är kanske är såhär, depp och pepp //Esterii
 
 

KOMMENTARER:

  • svalan säger:
    2014-08-30 | 22:00:01

    Ditt liv är som många andras bara det att alla inte kan sätta ord på det. Många av oss skulle behöva bryta ihop och komma igen men vi gör inte det för att vi ska vara så j..a perfekta. Du ska vara som du är. Jag beundrar dig och ditt mod att skriva om ditt liv. Kramen.

  • Anonym säger:
    2014-08-31 | 13:48:59

    Haha så fel det blev här :p
    http://www.junitjejen.se/2014/08/aret-ar-1983-eller-1984.html#comment-form

Kommentera inlägget här: