E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Ändå är jag hungrig

Kategori: Allmänt

Opps mie did it again.. Klockan var mellan 02.00-03-00 förra natten och jag Esteri i egen hög eller låg person tassade i halvsömn upp  i köket och smörade tanten några grova bröd, tassade sedan tillbaka och låg där och njöt halvsovandes.. Det hände sig i veckan och skamset vaknade jag på morgonen av brödsmulor och en halvmacka jag somnat ifrån.. Det jag tänkte på där i natten var på ER!, jag måste orka ta ett foto för att bevisa hur det kan se ut..Min man har redan sett smulorna i köket, så jag väntar alltid på frågan,, jaha vad åt du inatt? Jag trodde nästan inte på det själv förrän jag såg bilderna på kameran idag..Nåväl, det händer inte så ofta och det var ju ändå lite nyttigt bröd och alla har vi väl någon last.. Voi voi, säg nu att ni också har något last:) // Esterii



 

KOMMENTARER:

  • lebanezzzas.blogg.se säger:
    2014-04-30 | 00:00:21
    Bloggadress: http://lebanezzzas.blogg.se/

    Superfin blogg!

    Svar: Superfin vet jag inte.. men tack:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • emma säger:
    2014-04-30 | 11:24:38
    Bloggadress: http://emmiisliv.blogg.se

    God morgon!
    allt bra? :)

    Svar: Jo helt okey, själv?
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Cornelia säger:
    2014-04-30 | 11:25:21
    Bloggadress: http://coconelia.webblogg.se

    haha klockrent :D så gör jag också!

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Tornedalen säger:
    2014-04-30 | 16:17:25

    Bröd i natten.. aj aj..

Kommentera inlägget här: