E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Inga bullar i år?

Kategori: Allmänt

 
Sitter och försöker ge TV.n lite tid, men den får mindre och mindre uppmärksamhet av mig ju äldre jag blir, dock konstaterar jag att IDOL snart är till ända och blir lite förvånad när en sångbegåvning som Erik inte går till final.. Fast Kevin får nog röster för den karl han utstrålar:) eller vad tror ni? Men så vitt jag förstår är det väl en sångtävling..Däremot missade jag Skavlan, gillar hans program och speciellt när han har med spännande månnsikor som också är sanna hjältar. Nåväl, hittade bilder från förra året och då hade tanten minsann bakat dem:) di gula bullarna, Och som hon åt dem, med hela kroppen och både dag och natt och speciellt framför TV:n.  Ops!, nu blev jag sugen på dem, men frågan är om jag blev så sugen att jag bakar dem? Njaa..
Hur bakar ni?  och måste man?//Esterii
 
 
Kommentera inlägget här: