E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Vilken bild vill ni ha?

Kategori: Allmänt

Det är inte helt enkelt att blogga på sommaren för det är så mycket som rycker och drar i en och jag är själv i  en liten sämre hälsoperiod. För tillfället har jag ju dessutom 8 små varelser i huset och både tiken och Esterii verkar vara lika chokade över situationen. Undrar vem som kom det briljanta idén att para henne? Gick jag verkligen med på det? Det sägs så:)  Men jag bloggar när jag hinner och inspiration ges, sedan är det ju ingens liv så spännande att det händer något i berättar väg varje dag, eller? Är era dagar ibland som man säger  ett och detamma?  
 
Sätter ingen söt hundbild på di åtta små för det  kan ju bli lite för mycket av det så jag tänkte att jag lite ödmjuk hellre ger er en Esteriibild när hon svalkar sig i midnattssol efter bastubad igår.  Nå.. handen på hjärtat nu, vilken bild hade ni föredragit?   //Esterii
 

KOMMENTARER:

  • john säger:
    2013-05-23 | 22:49:17

    Du ser så bestämd ut!!!

    Svar: Ja det vart en konstig bild:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Kikki Sandström Inspiratör o Coach säger:
    2013-05-26 | 21:35:08
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    Hahaha, det var ju oxå en fråga. Men jag håller nog med dig att omväxlande bilder på Esterii och hundvalpar är nog bäst. Men vad har du för guldigt som glänser på underläppen?
    Ingens dagar är dock ett och samma, särskilt inte den här årstiden när ALLT händer vad gäller grönska, blommor och för min del igelkottar. Årets första har förevigats av mig i afton.

    Svar: De var nog bara något guldskräp:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: