E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Kom ut ur skafferiet

Kategori: Allmänt

Såg en artikel i finska bladet Tornionlaakso. Det visade på en nätverksträff där bl. jag lite kort berättade om vad jag vågat det senate året i mitt liv med bl. min sjukdom i ryggen (*när jag kom ut ur skafferiet), bloggen mm., men också vad jag vill våga mer av framöver. Återkommer om det, om jag kommer på att det kan vara intressant för er. Men jag vill igen uppmana dig att våga det du drömt om, det kan vara bara en liten sak till ett stort kliv. Jag brukar tänka så här om jag blir osäker på om jag verkligen ska våga: - men Esterii,  vad gör det om hundra år?    Heippa!  Hej!  //Esterii
 
* komma ut ur skafferiet betyder på mitt språk när jag gjorde min psykiska ohälsa offentlig:)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-03-27 | 19:14:36

    Det handlar om och våga och Du vågar mer än många andra! hoppas du kan se att du ger hopp till oss blyga som ligger i soffan och önskar att vi också skulle våga :-)

    Svar: Tack så varm jag blir när du säger så..Upp ur soffan och våga! Kram:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Bara jag säger:
    2013-03-27 | 20:54:06

    :)

  • SingelmammanS säger:
    2013-03-27 | 21:55:43
    Bloggadress: http://varannanveckamamma.blogspot.com/

    Så bra och modigt av dig att komma ut ur skafferiet! Även om det kan verka tryggt och trevligt där.

    Svar: Ja lite halvmodigt i en liten kommun där alla känner alla:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Kikki Sandström Inspiratör o Coach säger:
    2013-03-28 | 20:32:44
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    Friskt vågat hälften vunnet! Vet inte vad du har för ryggproblem, men jag har en himla trasig rygg och borde inte kunna gå upprätt. Ändå tränar jag på gym, går långa promenader etc. Bara för att jag tror att jag kan!!!

  • Terese Östling säger:
    2013-04-06 | 13:41:29
    Bloggadress: http://tygern.se

    Det var en toppenträff, varav du var det som var mest toppen;) Du är en modig inspiratör! Tack:D

    Svar: Oj vad snällt sagt Terese:) Men du är en framåt, drivande och företagsam entreprenör.
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: