E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Push på dig!

Kategori: Allmänt

Jag har skrivit det förrut, men idag vill jag ge dig kredit för vem du än är och hur du än känner dig. Har du känt dig osedd på jobbet? Var det längesedan någon gav dig beröm för ditt jobb? Är du utan jobb? Har ingen sagt att du är fin på länge? Har kramarna uteblivit? Känner du dig sliten? Känner du att otack är världens lön där hemma? Härmed säger jag då på Esterii egna regler att du är bra, du är fin som du är och duger perfekt. Du gör ett bra jobb och du är ingen nolla om än du är arbetslös. Våga vara lite sliten och vila, och tack för allt du gör för din familj och slutligen kram till oss alla! När människan glömmer bort att berömma och tacka måste vi pusha och vara vår egens bästa vän:) 
 
Kraaam och  tro på dig själv, för det ska jag försöka göra // Esterii

KOMMENTARER:

  • Lilla jag säger:
    2013-01-29 | 15:39:42

    Va rolig och få beröm :-)
    i brist på att någon annan berömmer mig så brukar jag berömma mig själv ;-)

    För visst är vi bra och duktig fast vi emellanåt är lite arbetslös eller mellan två jobb som de säger i Stockholm

    Svar: Så är det.. Kram till dig..
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Jeanette säger:
    2013-01-29 | 19:02:59
    Bloggadress: http://jeanettegustafsson.wordpress.com

    Fantastiskt!

    Svar: Var det? Allt gott Jeanette!
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • linnéa säger:
    2013-01-30 | 11:15:33

    Hej Esterii!
    Det gör du helt rätt i (att tro på dig själv)
    Kram

    Svar: Försöker i all fallen:) Kram
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: