E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

2013 - ett minne blott?

Kategori: Allmänt

Jag minns så lite från 2013 och kanske är det lika bra det. De flesta kända bloggare gör en årsresume men eftersom jag är okänd så slipper jag. Jag orkar inte läsa deras årskrönikor heller för jag har ju följt deras blogg under året och hört och sett det mesta. Sorry,  duktiga Bella mfl storbloggare. Er tant Esterii är en sådan som inte kan se vare sig en bra eller dålig film i repris och innehåller de för mycket reklam och skryt så faller de inte mig i smaken. Att man sedan kan bli avundsjuk är ju verkligen farligt, ni ska veta att det är en allvarlig sjukdom som kan leda till sann bitterhet:) Nåväl, jag kan jag inte ge så mycket från 2013 som ni inte redan vet eller blir gladare av däremot kan jag säga att jag har gett er det som finns där i mig hela tiden, den sure, den tråkige, den sanne, den sjuke, den tokige, den glade och stolte Tornedalskvinnan,  ja ni vet. denna dära tanten - Esterii Ann-Sofi von Taavo   Nu bockar jag av 642 stycken Esterii-inlägg och benämner dem för historia.. So long //Esterii

KOMMENTARER:

  • Sofi säger:
    2013-12-31 | 00:18:30

    Men Esterii har gjort 2013 så mycket bättre med sina ärliga blogginlägg och det tackar jag för! Önskar dig ett Gott Nytt År!

    Svar: Tack, man känner sig inte så där framgångsrik direkt.. men livet är ju vardag:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Hyrestanten säger:
    2013-12-31 | 00:53:57
    Bloggadress: http://www.hyrestanten.blogspot.se/

    Håller med Sofi. Din blogg är så uppfriskande ärlig och jag önskar dig ett fantastiskt fint 2014.
    Kram!

    Svar: Kram..så snällt sagt av er..Och detsamma till dig bruden!
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Eddie och barnen på Bristol Academy säger:
    2013-12-31 | 15:07:00
    Bloggadress: http://bristolacademy.blogg.se

    Gott nytt år till dig, storbloggare eller inte! :)
    Kram Anna

    Svar: Kram:)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

  • Evalena säger:
    2013-12-31 | 16:03:17

    Gott Nytt År till dig och hela din familj! Jag har tips på ett bra nyårslöfte till dig; att under 2014 komma till grannbyn och dricka kaffe här hos oss.
    Det tycker jag är ett rätt bra nyårslöfte... ;)

    Svar: :)
    Esterii Ann-Sofi Taavo

Kommentera inlägget här: