E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Den bollen gick inte hem..

Kategori:

 
Man ska inte skoja om det, men det är sant att jag har tennisarmbåge, och den är extra svullen just idag. Sa det åt gubben där i vedhögen, att den gör så ont, och den gjorde verkligen ont när jag tänkte på hur många veckor till jag måste göra ved. Han sa att det bara är träningsverk!! Ser han inte hur den har svällt?? Hur känslokall får man vara som Tornedalskarl? Han skrattade bara när jag visade armbågen, efter att jag varit in i huset, och "fejk" pissat för att vinna tid:), tror urinvägsinfektionen också är värre idag. Okey då, jag erkänner, jag lider mest av latmasken just nu... men jag gjorde ett tappert försök i alla fall..Men den bollen gick inte hem.... denna gång,, eftersom jag inte tror att han, som ni vet bor i samma hus som mig Esterii  läser bloggen, publicerar jag bild på svulln... oj, förlåt bollen som inte gick hem..
  // Esterii

KOMMENTARER:

  • E-L A säger:
    2012-06-25 | 21:38:58

    Jaa...du har grym humor. Skrattar så tårarna stänker ner hela skärmen! Behövde det här skrattet precis nu. Heja Ann-Sofie, du är bäst! Själv har jag drabbats av "blåarm" efter smällarna på skyttebanan. TACK för att ni är dom ni är!

  • Iiris säger:
    2012-06-26 | 21:55:14

    Jag ser ju att du helt klart lider av antingen EBCA (Efter Boot Camp armbåge) eller FFKA (Förväga fotbollpubliks knuff armbåge). Liknar inte alls de symptom man får vid latmaskattacker (halvslutna ögon, hängaxlar, halsont, magbesvär och oförmåga att lyfta kroppsdelar). Att det gick över så fort kan tyda på den lindrigare varianten slömask.

  • Josefin Ärlevik säger:
    2012-06-27 | 11:19:38
    Bloggadress: http://josefinarlevik.blogg.se

    Hej, fin blogg! Hur är läget? :)

Kommentera inlägget här: