E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Sport outfitt voi voi..

Kategori: Allmänt

Ni vet de som jag bor med, just nu är de ca. 3 st, och jag tror de gillar mig, de har åtminstone inte sagt något annat. Kanske var de därför de tyckte sportklädseln borde förnyas, eller egentligen har jag nog aldrig haft någon, Esterii har som tagit det som funnits till hands. Eller det är nog kanske det som varit problemet för dem tre. Tanta har alltså ränt runt byn, i något som kan liknas vid glansiga långkalsonger som dragits "upp till hjärnan" och visat skåror både fram och bak:) Därtill har hon haft den sportiga, men kanske nu vid eftertanke fula behå:n. till. Så jag gjorde det, köpte byxor och ett rosa linne därtill. Var tvungen att placera mig vid ett rosa parti på gården för ett foto, så det skulle se "rosligt" bra ut. Sitt rakt, håll andan och spänn det som går att spänna. Och då var det förevigat.När jag sen kom in, så tog jag en riktigt bild också, för magen ni ser som inte är gravid blir annars svår att dölja, utifall att jag möter er och glömmer att hålla andan vid rätt tillfälle. Så här kommer bild 1 och bild 2 :) :)
.
 Så om benen och paniken tillåter, kan ni se något rosa dra förbi, sportigare än någonsin!  //Esterii
 
 
Kommentera inlägget här: