E s t e r i i

Under livets himmel i Tornedalen

Hur ofta "plokkar" folket?

Kategori: Allmänt

Ska man blogga varje dag, varannan, 1gång/vecka, 1 gång/månad eller mer sällan?

Jag gick efter mitt senaste skrytinlägg, lite i panik, in på min sida och klickade på statistik
som ska visa om någon varit på min blogg..
Det finns inga besökare att visa stod det.. Nå det var ju bra, eller?
Men vänta nu, några i min närmaste krets erkände ju,  att det varit, som jag uttryckte det
och "tjuvläst" min blogg. Varför gör de det, tjuvläser?
-Men Ann-Sofi lilla, det är ju det som är grejen, att folk kan och får läsa om de vill, '
helt anonymt och i tystnad, och du har ju gladeligen gett ut din adress..
Ja just ja,,  men ändå, varför visades inte deras besök? Har jag fel inställningar?

Äh, jag litar på tekniken, det ska man väl göra, och det stod faktiskt inga besökare.
Men kanske tjuvläsare? Det låter ju ganska ok ändå, att tjuva till sig läsning.

Och jag bloggar väl vidare, för mig själv,  och lagomt ofta. // Esterii

KOMMENTARER:

  • Kicki säger:
    2012-02-29 | 13:32:09

    Heja på dig:) Jag kollar varje dag om du skrivit, du är så häftig:) fortsätt.

  • Jeanette säger:
    2012-03-02 | 19:12:36
    Bloggadress: http://www.icespider.se

    Nog har du allt läsare ;) man kan inte lita på dom där statistik sakerna.

  • lusläsaren säger:
    2012-03-02 | 22:53:06

    Läser då o då !

Kommentera inlägget här: